Saturday, January 27, 2007

New Folder Set jutaONEdinar RM399






Askum semua..

Syukur dan puji ke hadrat Ilahi kerana berkat taufik dan hidayah-Nya rundingan peringkat akhir pelancaran produk kedua jutaONEdinar berjalan dengan lancarnya. Pelancaran produk kedua ini iaitu “Folder Set Dinar Iraq IQD41800" adalah bertujuan supaya semua orang mampu memiliki Set Folder/File Dinar Iraq yg hangat di pasaran.

Pihak jutaONEdinar juga sedia maklum dengan harga pasaran set folder yang mahal dan bukan semua orang mampu memilikinya tambahan pula buat masa ini dinar Iraq hanya sesuai dijadikan koleksi peribadi sebelum ianya boleh diurusniagakan di pasaran antarabangsa kelak.

Justeru setelah mengkaji dan menilai pasaran set folder di dalam pasaran yang rata-rata dijual pada harga :

RM850++ (mydinar.net),
RM760 (dinar2u),
RM500++ (syarikat X),
RM430++ ( syarikat Y)


maka jutaONEdinar dengan ini berbangga dan bersedia untuk menawarkan set folder jutaONEdinar pada harga yg paling ekonomi dan mampu milik oleh sesiapa sahaja. Harga dijamin paling murah dan terhangat di pasaran masa kini.

Folder Set jutaONEdinar IQD41800 hanya berharga :

RM399.00

Justeru jadilah pembeli bijak dalam membuat pelaburan Dinar Iraq.Semoga dengan pelancaran produk ke-2 jutaONEdinar ini makin ramai orang mampu membeli Dinar Iraq untuk dijadikan sama ada koleksi, pelaburan atau rakan kongsi bersama jutaONEdinar.


Sebarang urusan pembelian dan pesanan boleh dibuat mulai malam ini.Harga loose set masih lagi seperti sebelum ini bagi mereka yang tidak berminat untuk membeli folder set.

Sila hubungi saya untuk maklumat lanjut.

email: jutaonedinar@gmail.com
Hp No:012-4268795 (24/7)

:D "Bersama jayakan kempen Satu Rumah Satu Set Dinar Iraq":D

1 Comments:

At Saturday, 24 March, 2007, Blogger jutaonefami said...

Askum semua ..
Terima kasih kerana meluangkan masa melayari blog jutaONEdinar.Jangan lepaskan peluang anda untuk memiliki set dinar Iraq dengan harga yang murah dan hangat di pasaran.Sila hubungi saya untuk kaedah pembayaran dan penghantaran..

 

Post a Comment

<< Home